DATES I INFORMACIÓ RELLEVANT:

• Bases de l’Escola: les trobareu aquí.
  • Termini per omplir el formulari de sol·licitud: del 29 d’octubre al 26 de novembre del 2017.
  • Formulari de sol·licitud: el trobareu aquí.
  • Entrevistes personals: tindran lloc el 18 i 19 de desembre del 2017.
  • Notificació dels resultats del procés de selecció: abans del 31 de desembre del 2017.

Accedeix a “Les Bases de l’Escola” per entendre més bé el què oferim i el què busquem

L’Escola acull a totes aquelles persones que de­sitgin aprendre l’ofici de pagès/a i pastor/a amb decisió de portar-lo a terme. Busquem persones vocacionals que considerin la pagesia més enllà d’un ofici i ho vinculin a la seva manera de viure.

L’Escola realitza un doble procés de selecció que té l’objectiu d’escollir les persones que realitzaran la formació. El primer pas en el procés de selecció consisteix a omplir un formulari de sol·licitud on haureu d’exposar la vostra motivació per entrar a l’escola i ser pastor. Si la vostra sol·licitud passa aquesta primera fase, entrareu a la segona etapa i se us convocarà a una entrevista personal. Un cop realitzada aquesta segona prova, ens posarem en contacte amb vosaltres per informar-vos si heu entrat al curs o no.

El formulari de sol.licitud que haureu d’omplir amb les vostre dades i interessos estarà disponible a partir de la darrera setmana d’octubre de cada any. Un cop rebudes totes les sol·licituds es farà una selecció tenint en compte els criteris abans esmentats i es procedirà a pro­gramar l’entrevista personal.

El formulari de sol·licitud s’omplirà via web. És molt important omplir-lo a cons­ciència i explicar en l’espai que es facilita tota la informació necessària per tal que el jurat es faci una idea clara de la idea dels aspirants.

La comissió avaluadora de les entrevistes estarà formada per pa­gesos participants a l’Escola, l’equip tècnic de l’Escola Agrària del Pallars, membres de les delegacions, la Xarxa de Suport i l’equip tècnic de l’Escola de Pastors de Catalunya.