mapa_96

Per poder arribar arreu, des de l’any 2010, comptem amb la col·laboració de diverses entitats repartides pel territori que ens ajuden a fer que l’Escola sigui millor. Gràcies a aquestes podem donar un millor servei fent un seguiment de pràctiques més acurat, buscar noves finques per acollir alumnes i fent xerrades divulgatives entorn del projecte. Això, alhora, ens permet reduir costos i emissions.

Comptem amb el suport i la gran ajuda del Consorci del Lluçanès, l’Associació la Gaiata (Anoia), l’Escola Agrària d’Amposta, el Consorci de la Serra de Llaberia i l’Associació per a la gestió del programa LEADER Ripollès Ges Bisaura.

De la mateixa manera existeix la Xarxa de Suport formada, en bona part, per antics alumnes i, també, persones que valoren la repercussió i transformació que realitza l’escola. Aquestes persones voluntàries realitzen les mateixes tasques que les delegacions. Si estàs d’acord amb nosaltres que la pagesia és un tema principal a recolzar, no dubtis i forma part de la nostra Xarxa. Trobaràs més informació aquí.