xarxa-suport

Forma part de la Xarxa de Suport

L’Escola de Pastors, a dia d’avui, ja és un projecte de moltes persones. Són molts alumnes, pagesos/es, entitats i simpatitzants que any rere any han fet que aquest projecte sigui més gran. És per aquest motiu que volem mobilitzar tota aquesta energia fent créixer la xarxa de suport que participa, des del 2014, en diverses tasques imprescindibles pel bon desenvolupament de l’escola.

1. Necessitem que ens ajudeu a fer el seguiment de les pràctiques dels alumnes i a trobar nous pagesos/es col·laboradors.

2. Necessitem fer més difusió de l’escola, i ens calen persones que ho expliquin arreu del territori.

3. Necessitem voluntaris que ajudin els antics alumnes que s’estan instal·lant amb les tasques a finca.

4. Necessitem tenir socis amb aportacions econòmiques permanents i patrocinadors.

Sabem que t’estimes aquest projecte, que te’n sens part, i ara és l’hora de que passem a l’acció. Hi pots col•laborar de vàries formes, sent sòcia, fent-te voluntària i/o patrocinadora. Si en vols formar part tan sols cal que cliquis la forma de col•laboració que més et vingui de gust.

Tots som l’Escola de Pastors de Catalunya!

VULL SER SOCI/A:

Amb una quota anual de 20 euros (mínim), la qual cosa és equivalent a només 1.6 euros al mes. També pots fer una aportació única (una sola vegada) amb una altra quantitat. I podràs gaudir d’una experiència en una de les finques que participa en la formació!!

VULL FER-ME VOLUNTARI/A :

Tens temps i moltes ganes de fer el seguiment de les pràctiques dels alumnes, proposar noves cases de pagès que acullin alumnes en pràctiques i/o fer xerrades informatives? Doncs clica aquí per saber en que consisteix cada una d’aquestes missions!!

VULL FER-ME PATROCINADOR/A:

Fes que la teva empresa esdevingui patrocinadora de l’Escola de Pastors!!Fins i tot les quantitats més modestes ens ajuden a construir una base econòmica sòlida i perenne imprescindible pel bon funcionament de l’escola.

Comments (4)

1. cristina 02.07.2015 at 15:18

bona tarda! !regalo gos d’atura per fer de pastor, té 12 mesos i crec que seria un bon gos per un pastor! gracies!

2. Joan Ivern Costa 30.05.2017 at 14:26

bon dia em dic Joan Ivern Costa i m’interessaria saber si els voluntariats amb l’opció d’una experiència a la masia, si no te feina allà, d’alguna manera se’l mantindria oferint-li però un treballa al camp? M’interessaria informar-me’n. mersi

• Escola de Pastors 13.07.2017 at 09:13

Hola Joan!! Suposo que et refereixes a les feines a finca que poden fer els voluntaris per donar un cop de mà als ex-alumnes que s’instal.len, no? La idea és que els voluntaris vagin un o dos dies a la finca en qüestió, depenent de la feina que hi hagi a fer, i que el ramader que us acullin s’encarregui de la manutenció i l’allotjament. Si t’interessa participar i donar un cop de mà als nostres pastors, t’has d’inscriure com a voluntari a través de la web. Queda resolt el teu dubte??
      Fins aviat!!!

Post to Reply