xarxa-suport

Forma part de la Xarxa de Suport

L’Escola de Pastors, a dia d’avui, ja és un projecte de moltes persones. Són molts alumnes, pagesos/es, entitats i simpatitzants que any rere any han fet que aquest projecte sigui més gran. És per aquest motiu que volem mobilitzar tota aquesta energia fent créixer la xarxa de suport que participa, des del 2014, en diverses tasques imprescindibles pel bon desenvolupament de l’escola.

1. Necessitem que ens ajudeu a fer el seguiment de les pràctiques dels alumnes i a trobar nous pagesos/es col·laboradors.

2. Necessitem fer més difusió de l’escola, i ens calen persones que ho expliquin arreu del territori.

3. Necessitem voluntaris que ajudin els antics alumnes que s’estan instal·lant amb les tasques a finca.

4. Necessitem tenir socis amb aportacions econòmiques permanents i patrocinadors.

Sabem que t’estimes aquest projecte, que te’n sens part, i ara és l’hora de que passem a l’acció. Hi pots col•laborar de vàries formes, sent sòcia, fent-te voluntària i/o patrocinadora. Si en vols formar part tan sols cal que cliquis la forma de col•laboració que més et vingui de gust.

Tots som l’Escola de Pastors de Catalunya!

VULL SER SOCI/A:

Amb una quota anual de 20 euros (mínim), la qual cosa és equivalent a només 1.6 euros al mes. També pots fer una aportació única (una sola vegada) amb una altra quantitat. I podràs gaudir d’una experiència en una de les finques que participa en la formació!!

VULL FER-ME VOLUNTARI/A :

Tens temps i moltes ganes de fer el seguiment de les pràctiques dels alumnes, proposar noves cases de pagès que acullin alumnes en pràctiques i/o fer xerrades informatives? Doncs clica aquí per saber en que consisteix cada una d’aquestes missions!!

VULL FER-ME PATROCINADOR/A:

Fes que la teva empresa esdevingui patrocinadora de l’Escola de Pastors!!Fins i tot les quantitats més modestes ens ajuden a construir una base econòmica sòlida i perenne imprescindible pel bon funcionament de l’escola.

1. cristina 02.07.2015 at 15:18

bona tarda! !regalo gos d’atura per fer de pastor, té 12 mesos i crec que seria un bon gos per un pastor! gracies!

Post to Reply